Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu obrad VI sesji.
3.
Pytania, wolne wnioski i informacje Radnych.
4.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1.
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kozienice na lata 2024-2036;
2.
zmian w uchwale Budżetowej Gminy Kozienice na rok 2024;
3.
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2025 rok;
4.
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2025 rok;
5.
przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Janikowie gm. Kozienice" oraz wyrażenia zgody na złożenie wniosku o dofinansowanie;
6.
kontynuacji w latach 2025-2027 realizacji Gminnego Programu Polityki Zdrowotnej „Uczymy się ratować życie - kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów klas VI z terenu Gminy Kozienice na lata 2022-2024";
7.
kontynuacji w latach 2025-2027 realizacji Gminnego Programu Polityki Zdrowotnej „Szkoła Rodzenia - program edukacji przedporodowej dla przyszłych rodziców w Gminie Kozienice na lata 2022- 2024";
8.
przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Kozienice na lata 2025-2027;
9.
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty;
10.
określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych;
11.
wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kozienice położonej w obrębie geodezyjnym Stanisławice;
12.
nadania nazwy drodze wewnętrznej w miejscowości Aleksandrówka.
5.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Kozienice w roku szkolnym 2023/24.
6.
Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez Radnych Rady Miejskiej w Kozienicach.
7.
Informacja Burmistrza Gminy Kozienice o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8.
Interpelacje i zapytania Radnych.
9.
Odpowiedzi na pytania, wolne wnioski i informacje.